2. راه اندازی باشگاه مشتریان و برنامه وفادارسازی
حالا وقت اجرا رسیده است، باشگاه مشتریان طراحی شده باید بصورت کامل، منظم و دقیق اجرا شود، باید به تمام وعده هایی که به مشتریان خود داده اید عمل کنید.
یک برنامه وفاداری خوب باید قابلیت ها و امکانات زیر را در اختیار شما قرار دهد :
• کارت عضویت (کارت وفاداری – Loyalty Card) با طرح اختصاصی، نام برند و لوگوی خودتان
• راه اندازی آسان، بدون نیاز به زیر ساخت خاص
• امکان استفاده از ابزار های متنوع ثبت تراکنش (نرم افزار ویندوز، اپلیکیشن موبایل، دستگاه پوز)
• امکان ثبت انواع تراکنش در سریع ترین زمان ممکن
• امکان بکار گیری سیستم های امتیازی، اعتباری و تخفیفی
• امکان گروه بندی مشتریان بر اساس امتیاز و پارامتر های مختلف
• امکان تعریف شعب و سیاست گذاری های جداگانه برای شعب مختلف