slidermain

آکادمی وین کوین

فقط "وفاداری مشتری" موفقیت شما را تضمین می کند
دوران مشتری محوری فرا رسیده است و تنوع زیاد اجناس، حضور برندهای مختلف و خدمات مشابه باعث شده تا مشتری امروز شانس انتخاب بالایی داشته باشد، پس شما در یک بازار رقابتی قرار دارید.قیمت مناسب، کیفیت بالا و برخورد خوب فقط شرط اولیه موفقیت است و برای تضمین موفقیت، باید کسب‌‌وکار خود را هوشمند کنید و با استفاده از آن به وفادارسازی مشتریان خود بپردازید. حقیقت این است که مشتریان وفادار تا 30 درصد بیشتر خرید می‌‌کنند و نگهداری آنها 85 درصد کمتر از جذب مشتری جدید برای شما هزینه دارد. پس وفادارسازی مشتریان باید اولویت اول شما باشد. استفاده از نرم افزار باشگاه مشتریان و بکارگیری هوش تجاری بهترین روش وفادارسازی مشتریان و در نتیجه افزایش فروش است.

برای راه اندازی باشگاه مشتریان موفق چه اقداماتی باید انجام داد ؟
شکی نیست که راه اندازی باشگاه مشتریان بهترین و بروزترین روش برای هوشمند سازی کسب‌‌وکار و موفقیت در وفادارسازی مشتریان است. اما برای تضمین این موفقیت باید بدانید که هدف‌‌های مختلفی برای راه اندازی باشگاه مشتریان وجود دارد، جذب مشتری جدید، افزایش فروش، توسعه کسب‌‌وکار، محبوبیت برند، وفادارسازی مشتریان، تحلیل رفتار مشتری، فروش هوشمند محصولات، بازاریابی دهان به دهان و بسیاری دیگر از اهداف راه اندازی باشگاه مشتریان است.
و برای رسیدن به هر هدف، نوع خاصی از باشگاه مشتریان باید راه اندازی شود. مشاوره راه اندازی باشگاه مشتریان اولین و مهمترین قدم برای طراحی، پیاده سازی و راه اندازی یک باشگاه مشتریان متناسب با کسب‌‌وکار شماست. در ادامه به بررسی عوامل تاثیرگذار در انتخاب نوع راه اندازی باشگاه مشتریان در هر کسب‌‌وکار می‌‌پردازیم

با امکانات یک باشگاه مشتریان حرفه ای آشنا شوید
نرم افزار باشگاه مشتریان باید هوشمند، کاربردی و اتوماتیک باشد. نرم افزار باشگاه مشتریان باید بر اساس کسب و کار شما طراحی و پیاده سازی شده باشد. اگر می خواهید بیشترین نتیجه را از نرم افزار باشگاه مشتریان بگیرید باید بصورت کامل با ماژول ها و ابزارهای باشگاه مشتریان آشنا باشید و بتوانید با توجه به استراتژی فروش خود از آن استفاده کنید.
یک نرم افزار باشگاه مشتریان کامل و استاندارد از 16 بخش مهم تشکیل شده است که در این مطلب شما را با بخش های نرم افزار باشگاه مشتریان آشنا می‌‌کنیم.

باشگاه مشتریان وین کوین

سیستم وفادار سازی مشتریان

"مشتری" کلمه ای که موفقیت شما را تضمین می کند

تنوع زیاد اجناس، حضور برند های مختلف و خدمات مشابه باعث شده تا مشتری امروز شانس انتخاب بالایی داشته باشد، پس شما در یک بازار رقابتی قرار دارید

خب چرا مشتری باید از شما خرید کند ؟ و سوال مهم تر اینکه چرا باید به شما وفادار بماند  ؟

در بازار امروز باید بتوانید رفتار مشتریان را تحلیل کنید، نیاز ها و سلایق آنها را تشخیص دهید و ارتباط خود را با مشتریان حفظ کنید تا بتوانید یک مشتری را به کسب و کار خود وفادار کنید.

باشگاه مشتریان جواب سوالات زیر را به شما خواهد داد :

چه چیز رضایت مشتریانم را افزایش می دهد ؟

چه چیز باعث می شود تا مشتریانم تشویق به خرید دوباره شوند ؟

بهترین راه برای قدردانی از مشتریان وفادارم کدام است ؟

چگونه مشتریانم را تشویق کنم تا من را به دیگران معرفی کنند ؟

باشگاه مشتریان با بهره گیری از هوش مصنوعی، کامل ترین روش برای وفادار سازی مشتریان و در نتیجه افزایش فروش است.

ادامه مطلب
سیستم های وفادارسازی مشتریان
سیستم وفادارسازی مشتریان
نرم افزار باشگاه مشتریان وین کوین
نرم افزار باشگاه مشتریان وین کوین

نرم افزار باشگاه مشتریان وین کوین چیست ؟

باشگاه مشتریان وین کوین : جامع، کاربردی، هوشمند و اتوماتیک

تمام کاری که لازم است انجام دهید ثبت تراکنش برای مشتری است

در اولین خرید، مشتری را در باشگاه مشتریان خودتان عضو کنید و کارت وفاداری که دارای طرح و لوگوی خودتان است را به مشتری بدهید.

در هر بار خرید، شما درصدی از مبلغ خرید را در کارت مشتری به عنوان اعتبار شارژ می کنید و مشتری می تواند در مراجعه بعدی از این اعتبار مانند وجه نقد استفاده کند، این خود بزرگترین ایجاد انگیزه برای مراجعه مجدد مشتری شماست.

"یک روش هوشمندانه که شما را بار ها و بار ها در ذهن مشتری یاداوری میکنه"

بقیه کارها بصورت هوشمند و طبق سیاست بازاریابی شما انجام می شود

راهکار وفادارسازی مشتریان وین کوین دارای یک هسته مرکزی (مغز متفکر) است که بر اساس هوش مصنوعی کار می کند و از  نرم افزار ویندوز، پنل مدیریتی و گزارش گیری تحت وب، اپلیکیشین موبایل برای مشتریان و اپلیکیشن موبایل برای پذیرندگان به منظور پیاده سازی راهکارهای وفادارسازی مشتریان استفاده می کند.

ادامه مطلب

درخواست مشاوره رایگان راه اندازی باشگاه مشتریان

نام خانوادگی
زمینه فعالیت
تلفن همراه
ایمیل
توضیحات(اختیاری)

باشگاه مشتریان اختصاصی وین کوین

تجربه و تخصص ما در راه اندازی باشگاه مشتریان و راه کار های وفادار سازی مشتریان ثابت کرده است که هر کسب و کار باید سیستم مشتری مداری اختصاصی خودش را داشته باشد، نیاز های هر کسب و کار و مشتریانش با سایر کسب و کار ها متفاوت است، لذا شرکت وین کوین باشگاه مشتریان ویژه کسب و کار شما را طراحی و راه اندازی می کند.

راهنمای راه اندازی باشگاه مشتریان برای کافه ها و رستوران ها
باشگاه مشتریان در کافه و رستوران

چرا که در کشور ما، رفتن به کافه و رستوران در حقیقت نوعی تفریح محسوب می شود و هر قدر این تجربه برای مشتری لذت بخش تر شود، مشتری به کسب و کار شما وفادار تر خواهد شد. بنابراین بهترین راه این است که در باشگاه مشتریان خود از گیمیفیکیشن و سیستم های مبتنی بر بازی استفاده کنید. نکته مهم دیگر این است که شما به راحتی می توانید با اجرای سیستم های تشویقی مشتری را تشویق به مراجعه بیشتر در فواصل زمانی کوتاه تر کنید.

ادامه مطلب
راهنمای راه اندازی باشگاه مشتریان برای سالن های زیبایی
باشگاه مشتریان در مراکز زیبایی

خانم ها !!!!!! ،نسبت به آقایان 12 برابر بیشتر از سیستم های وفاداری استقبال می کنند، خانم عاشق اعتبار، تخفیف، اشانتیون و هدیه هستند. همچنین دوست دارند برای آنها که قدمی تر و وفادارتر هستند نسبت به مشتریان جدید تفاوت و امتیاز ویژه ای قائل شوید و این امتیاز به مراجعه بیشتر افزایش یابد، بنابراین بهترین راه این است که در باشگاه مشتریان خود از سیستم های مزایای پلکانی استفاده کنید. ...

ادامه مطلب
راهنمای راه اندازی باشگاه مشتریان برای مراکز خرید
باشگاه مشتریان در فروشگاه ها

بازه های مراجعه مشتری در فروشگاه ها و مراکز خرید تقریبا ثابت است و به سختی می توان با استفاده از باشگاه مشتریان، یک مشتری را تشویق به مراجعه زود تر کرد. اما خبر خوب این است که به راحتی و با استفاده از ترکیب سیستم های اعتباری، امتیازی و تخفیفی می توانید مشتری را تشویق به خرید بیشتر کنید. مهمترین نکته در اجرای باشگاه مشتریان در یک فروشگاه، حفظ ارتباط با مشتری از خرید تا خرید بعد است، استفاده از کانال های ارتباطی رمز موفقیت در یک فروشگاه است. ...

ادامه مطلب

تعرفه قیمت نرم افزار باشگاه مشتریان وین کوین

با توجه به امکانات و قابلیت های فراوانی که در طول این سال ها به نرم افزار باشگاه مشتریان وین کوین اضافه شده است، و همچنین با توجه به تفاوت در سطح نیاز های هر کسب و کار در استفاده از برنامه های وفادار سازی مشتریان، باشگاه مشتریان وین کوین را در پکیج ها مختلف و کارکرد های متفاوت طراحی کرده ایم

پکیج تک نسخه پایه/ حرفه ای/هوش تجاری

پکیج تک نسخه

  • نرم افزار جامع باشگاه مشتریان
  • اپلیکیشن ویژه مشتریان
  • اپلیکیشن ویژه پذیرندگان
  • نرم افزار تحت ویندوز و شبکه
  • پنل مدیریتی و گزارش گیری تحت وب
  • ارتباط خودکار با پنل ارسال پیامک
  • تحلیل اطلاعات و ارائه هوشمند آفر
جزئیات پکیج
پکیج ویژه شعب پایه/حرفه ای/هوش تجاری

پکیج ویژه شعب

  • برنامه وفاداری ویژه هر شعبه (فروشگاه)
  • برنامه وفاداری کل شعب (سیاست کلی)
  • اپلیکیشن ویژه مشتریان هر شعبه
  • اپلیکیشن ویژه پذیرندگان هر شعبه
  • نرم افزار تحت ویندوز و شبکه
  • پنل مدیریتی و گزارش گیری تحت وب
  • تحلیل اطلاعات و ارائه هوشمند آفر
جزئیات پکیج
پکیج ویژه مراکز تجاری تعاملی

پکیج ویژه مراکز تجاری

  • با توجه به انعطاف پذیری و قابلیت توسعه باشگاه مشتریان وین کوین، شرایط خاص در سیاست گذاری مراکز خرید و همچنین نیاز های متفاوت در مجتمع های تجاری، این شرکت می تواند به طرق مختلفی با مراکز خرید و مجتمع های تجاری همکاری داشته باشد
  • فروش نرم افزار در قالب لایسنس به همراه پشتیبانی
  • راه اندازی باشگاه مشتریان در قالب طرح شراکتی
  • ارائه مشاوره های تخصصی مبتنی بر سیاست برند
جزئیات پکیج

اخرین وبلاگ ها

1397/6/31

سالن های زیبایی دارای مزیت رقابتی کمی هستند و البته مشتریان خاص (خانم ها)، مشتری خانم برای یک کسب و کار دقیقا مانند یک شمشیر دو لبه عمل می کند، خانم ها هم می توانند کسب و کار شما را به یک برند بزرگ تبدیل کنند و هم این احتمال وجود دارد که در صورت رعایت نکردن قواعدتعامل با مشتریان خانم، پس از مدتی اثری برند شما باقی نماند.
فراموش نکنید که یک مشتری راضی نهایتا سه نفر را به شما معرفی می کند اما یک مشتری ناراضی مانع از مراجعه 20 مشتری دیگر به شما می شود !!!

1397/7/5

این یکی از حساس ترین انواع باشگاه مشتریان است. اگر بتواند سلایق و نیاز های مشتری را درست تشخیص دهید، به راحتی می توانید مشتری را تشویق به مراجعه مجدد کنید. ضمن آنکه بازه های زمانی مراجعه مشتری و برقراری ارتباط به موقع با مشتری می تواند رمز موفقیت باشگاه مشتریان در یک مرکز تفریحی یا ورزشی باشد. پیشنهادی که به مشتری می دهید نباید خیلی دیر و یا خیلی زود باشد. به موقع خود را در ذهن مشتری یاداوری کنید !!!

1397/7/6

مهمترین متر و سنجه ای که برای موفقیت یا عدم موفقیت یک مرکز خرید می توان در نظر گرفت میزان مراجعه مردم به آن مرکز خرید است. هر چقدر این مراجعه بیشتر باشد (به اصطلاح عامیانه پاخور آن مرکز بیشتر باشد) و می توان گفت که آن مرکز خرید موفق تر بوده است.

891,228

دفعات دانلود اپلیکیشن

20,681,007

تراکنش

1,012,397

مشتریان عضو

460

پذیرنده فعال

350,225,180

اعتبار داده شده

99,125

امتیاز مشتریان

خدمات جانبی وین کوین

به راحتی می توانید بصورت آنلاین این خدمات را خریداری کنید، این خدمات بصورت اتوماتیک بر روی باشگاه مشتریان شما فعال می شود

به ما اعتماد کنید

02122880701